نشست خبری نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان در مرکز مطالعات وزارت خارجه آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خردادماه سال جاری، معاون سیاسی وزارت کشور در بخشنامه‌ای تصریح کرده بود: «فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و… در روابط با نمایندگان محترم مجلس در مدت باقی مانده تا انتخابات برای پیشگیری از هر گونه سوءبرداشت، نسبت به عدم همراهی و معیت نماینده محترم در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.»
نشست خبری محمدرضاپورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۰ مرداد) برگزار شد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیانیه‌ای علیه وزیر کشور امضا نکرده است، گفت: فضاسازی خبری علیه وزیر کشور همنوا شدن با رسانه‌های معاند بوده و ادامه دار شدن حواشی در خصوص وزیر کشور و معاون سیاسی وی به مصلحت نظام نیست.
منابع آگاه در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از نقره داغ شدن نماینده تل آویو در یک کنگره بین المللی در دانمارک و مخالفت شرکت کنندگان با اعطای پُست به وی خبر دادند.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل از برگزاری نشستی با محوریت اوکراین خبر داد.
روزنامه جمهوری اسلامی از اهدای کارت هدیه ۲میلیون تومانی به خبرنگاران حاضر در نشست خبری نماینده مدیرعامل طرح جنجالی پتروشیمی میانکاله مازندران خبر داد.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از تعیین تکلیف طرح شفافیت قوای سه گانه در نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و تاکید کرد: مفاد قانون شفافیت قوای سه گانه از ماه آینده برای سایر قوا و دستگاه ها از جمله مجلس، هیات وزیران و قوه قضاییه اجرایی خواهد شد.
باشگاه تراکتور تبریز در حالی دو نماینده در اردوی تیم امید دارد که خبری از حضور میلاد کر نیست.
نشست خبری عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز خبر داد: برنامه هسته‌ای ایران فردا در نشست شورای حکام بررسی می‌شود.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین خبر داد که نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فردا آغاز می‌شود و برنامه هسته‌ای ایران از جمله مواردی است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: از اصلاح ساختار اداری در بودجه ۱۴۰۲ خبری نیست، چگونه می‌خواهیم با این بودجه به رشد ۸ درصدی اقتصادی و ثبات اقتصادی دست یابیم.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
منابع عراقی دقایقی پیش از آغاز نشست پارلمان عراق با حضور ۱۹۸ نماینده خبر دادند.
رحیمی در واکنش به انتشار اخباری درباره اعتصاب عمومی در سقز گفت: خبری نیست؛ اوضاع آرام و شهر عادی است؛ خانواده مهسا امینی از این قضایا حمایت نمی‌کنند؛ انتظار آن‌ها اعمال قانون است؛ پیام دادند که با کسانی که این وضعیت را به وجود می‌آورند همراه نیستند.
در حالی که مترجم قصد داشت که سوالی را ترجمه کند نماینده هیئت فوتبال دخالت کرد و اجازه طرح این سوال را نداد که این موضوع با اعتراض خبرنگار دیگری هم همراه شد.
نماينده هیئت فوتبال تبریز اجازه طرح سوال از قربان بردیف در خصوص داوری را ندادند.
یک منبع سیاسی آگاه عراقی امروز چهارشنبه از نشست سران سه قوا در عراق با حضور نماینده سازمان ملل در عراق خبر دادند.
نماینده مجلس گفت: رئیس مجلس شما فرمودید ۲ ماه دیگر تکلیف وزارت صمت روشن خواهد شد و به حرف شما کوتاه آمدیم و حرفی نزدیم، مهلت ۲ ماهه تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد، اما هنوز خبری از تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست.
منابع عراقی از شروع جلسه سران احزاب و گروههای سیاسی عراق با حضور پلاسخارت نماینده سازمان ملل در امور عراق در میان تحریم این جلسه از سوی جریان صدر خبر دادند.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم، با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم. این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ماست، اما ما از موضوعات بی خبریم.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ